Nightingale Forums

Full Version: Hello
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hello
I come from Mecklenburg Western Pomerania Germany. I am by chance on this
Proijekt pushed. Besides, I is to be optimized everything with myself on Firefox and have come about Sonbird now to you.
I find it first-class
lg evening star
(06-22-2013, 10:17 AM)Abendstern Wrote: [ -> ]Hello
I come from Mecklenburg Western Pomerania Germany. I am by chance on this
Proijekt pushed. Besides, I is to be optimized everything with myself on Firefox and have come about Sonbird now to you.
I find it first-class
lg evening star

Wilkommen! Neue Personnen sind immer hier wilkommen. Wenn Sie uns helfen können, wir wären sehr fröhlich. Es tut mir leid, daß ich spreche Deutsch schlecht und nur mit einem Wörterbuch. Viel Spaß!
Hello Timmythepirate
thanks for your nice greeting my English is also not perfect. If I can help
if I do this with pleasure.
(06-22-2013, 06:49 PM)Abendstern Wrote: [ -> ]If I can help if I do this with pleasure.

Willkommen in den Nightingale-Foren!

Es gibt einen deutschen Support-Bereich, allerdings ist er derzeit effektiv ungenutzt. Hilfe ist immer gern gesehen, je nach deinen Interessen in Form von Code im Core und in Add-ons, Dokumentation, Bug-Reports, Ideen und Anregungen. Projektsprache außerhalb des deutschen Support-Bereiches ist Englisch, aber ich denke das kriegst du hin Wink

Wenn du Hilfe brauchst, sei es bei der Benutzung, beim Entwickeln von Add-ons oder im Core - einfach fragen. Es gibt auch einen IRC-Channel (#nightingale auf moznet), dort kann man oft noch schneller Antworten bekommen.
Thanks for the tip for the German him has become an orphan really completely. My help becomes as well as, unfortunately, it in mom looks only on ideas / suggestions and test limit.

P.s
the German bereich Is closed
Hi
Thanks for the hint with the german section; I have now enabled posting threads.
OK, goes clearly thanks
Welcome aboard !
Glad to have you!
very warm welcome to you...
nice to meet you here...
see you around the forums.
Pages: 1 2